دلنامه ها

تو پژواک تمام عاشقانه های تاریخی...!

دلنامه ها

تو پژواک تمام عاشقانه های تاریخی...!

نذار باور کنم تنهام ...

 

نذار باور کنم تنهای تنهام
نمی خوام با کسی غیر از تو باشم
می خوام از خوابی که لحظش یه ساله
برای دیدن روی تو پا شم
اگه تو باشی و دنیا نباشه
می شه با تو همه دنیا رو حس کرد
همه دنیا بیاد و تو نباشی
دلم دق می کنه با این همه درد
تمام زندگیمو زیر و رو کن
که بی تو دلخوشی هامم گناهه
خودت باش و من و دیوانگی هام
فقط با تو دل من رو به راهه
بذار باور کنم اینو که با عشق
حقیقت می شه تو افسانه باشی
میشه افسانه ها رو زندگی کرد
اگه حق با منه دیوانه باشه

نظرات 4 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ http://sea-love.blogsky.com

وب قشنگی دارین .... لذت بردم ... ممنون که بهم سر زدین ... لینکیدمت

ممنون دریا جان

علیرضا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://silenthill66.blogfa.com

سلام ممنون که منو لینک کردی منم لینکت کردم

ساموجی جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

مردم همه تورا به خدا سوگند می دهند



اما برای من تو آن همیشه ای



که خدا را به تو سوگند می دهم

Slm b tanha azize delam
dg mikhastam azat narahat bshama
Bi marefat shode budi
vali jobran shod

ساموجی جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ

ببخشید که دیر شدگلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد