دلنامه ها

تو پژواک تمام عاشقانه های تاریخی...!

دلنامه ها

تو پژواک تمام عاشقانه های تاریخی...!

چه حس خوبیه که تو با منی همیشه

 

وقتی که سرده دستم
وقتی از همه خسته ام

وقتی خرابه حالم
جز تو هیچ کس رو ندارم

وقتی غمو غصه ی روزگار
مشکلات بی شمار

دستمو زدن کنار
تو دست تو دستای من بذار

وقتی صدای من بوی غم می گیره
عشق از رو هوس میمیره.

میون این شب تیره،
با تو دل من چه آروم می گیره...

با تو دل من آروم می گیره
با تو دل من چه آروم می گیره

با یاد تو زندگی دوباره می گیره بوی عشق
جهنم من میشه بهشت!
رو تن جاده میشه نوشت
که چه خوب و روشنه با تو سرنوشت

بی تو هیچم
با تو پادشاه این قصه میشم
اگه یاد تو نباشه بگو دل خوش به محبت کی شم؟

اسم پاک تو همیشه روی لبامه
ترسی از تاریکی من ندارم وقتی یاد تو همدم شبامه
با یاد تو زندگی دوباره می گیره بوی عشق
جهنم من میشه بهشت!

رو تن جاده میشه نوشت
با تو خوب و روشنه سرنوشت


چه حس خوبیه که تو با منی همیشه
حتی یه لحظه سایه ات از سر من کم نمیشه

نظرات 3 + ارسال نظر
shamila دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ

از دست تو

شمیلا دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ

تو همان دست خدایی ای عشق
که قفس می شکند
و رها می کند این بی سر و سامانی را
آه...
ای دست خدایی
ای عشق...
باز کن این قفسم
که چه بی هم نفسم...!

ghazaal شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.duck.blogfa.com

mer30 ke behem sar zadi...veblaget aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie...

Mer30 mordadi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد