دلنامه ها

تو پژواک تمام عاشقانه های تاریخی...!

دلنامه ها

تو پژواک تمام عاشقانه های تاریخی...!

دوستت دارم

می مانی و شبها پرستاره میشود

می آیی و زندگی عاشقانه میشود

میباری و همه جا تازه میشود

می تابی و دلم بیشتر عاشقت میشود

با تو بودن تکرار میشود

این تکرارها باز هم تکرار میشود و

دنیا که تو باشی از آن میشود

تو هستی و دلم به تو خوش است

تو می مانی همین برایم کافیست

آسمان چشمانم همیشه به رنگ آبیست

میخواهمت ، میخواهمت ای تمام بود و نبودم

میخواهمت تا ابد ، این احساسم همیشه در دلت بماند!

نیامده ام که بی وفا باشم ،

آمده ام که با تمام وجودم عاشقت باشم

همانگونه که اینک دیوانه ات هستم ،

مثل این است که عمریست گرفتار تو هستم

می مانی و شبها پر ستاره میشود ،

 می آیی و زندگی ام از این رو به آن رو میشود

میدانی که هیچکس مثل من اینگونه عاشقت نمیشود،

میدانی که هیچکس مثل من درگیر تو نمیشود

میخوانمت و دلم هوس فریاد میکند ،

فریاد نام تو همراه با احساسی در اعماق قلب من

حسی که به آن شک ندارم ، دوستت دارم شمیلای من

نظرات 2 + ارسال نظر
shamila جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ

عاشقتم تنها عزیز دلم
امشب حسابی غافل گیرم کردی گلم
ممنون!

ساموجی دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ

به صدای قلبم گوش کن

دیگر نای صدا کردن ندارد

وقتی به حرفهایت فکر می کنم

مرا به دنیای پنهان تو می برد

امشب می خواهم به یاد قشنگ تو شاد باشم

می دانی که نگاهت پاک تر از آب روان و دلت چون آینه است

به خدای آسمانها

به قناریهایی که عاشقانه می خوانند

سپرده ام

موسیقی انتظار سر دهند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد